Hele huset

DKK 2300,00    

+ Rengøring 900 kr

Store sal
til fest

DKK 1800,000

+ Rengøring 600 kr

Lille sal
til fest

DKK 1100,00

+ Rengøring 300 kr

Hele huset
Møde eller begravelse

DKK 1000,00

+ Rengøring 300 kr

Store sal
til møde eller begravelse

DKK 800,00

+ Rengøring 300 kr

Lille sal
til møde eller begravelse

DKK 500,00

+ Rengøring 300 kr

Tilbud ved arrangementer for foreninger/institutioner mm.
Mandag - torsdag

lille sal 500 kr.

Store sal 800 kr.

Hele huset 1000 kr.

+ 5 kr pr person.
Miljøtillæg

Miljøtillægget på 5 kr. som omfatter rengøringsmidler, håndsæbe, sprit, papir, renovation samt bortskaffelse af flasker.

1. Hvor mange gæster er der plads til?

Det er tilladt at være 200 i hele huset. Men vi anbefaler 36 personer i lille sal og 120 i den store sal.

2. Handicapfaciliteter

Vi har et handicapvenligt toilet samt rampe til kørestolsbrugere ved indgangen.

3. Parkeringsforhold

Vi har gode og gratis parkeringsforhold bag huset til alle dine gæster.

4. Tilbyder I ungdomsfester?

Nej.

5. Har I musikanlæg i huset?

Nej – dette sørger man selv for.

6. Må man tage egne drikkevarer og kage med ?

Ja i må gerne have egne drikkevarer og evt kage med til en menu fra os til kaffen.
Men det koster et tillæg på 10 kr pr. pers. For den tid vi bruger på det med opsætning , opvask, servering, tid mm.
Drikkevarerne leverer I samme dag, som festen afholdes – op til 3 timer før arrangementet starter.
Den, der holder festen, sætter drikkevarerne på køl i festsalen. Vært og gæster er selv behjælpelige med at sætte egne flasker/dåser på bordene under festen og løbende rydde tomme flasker/dåser af.
Efter endt fest tømmer I køleskabet.
Vi skænker ikke og er ikke behjælpelig med jeres drikkevarer.
Hvis i gerne vil have vi står for jeres drikkevarer, skænkning og afrydning af disse så bliver tillægget i alt 15 kr pr. pers.

7. Forsamlingshuset lejes med vært

Vi er ikke et “nøglehus”, hvilket betyder, at huset altid lejes med vært, der sørger for madlavning og rengøring efter festen. 

8. Når huset efterlades

Lejer er ansvarlig for, at lokaler og inventar efterlades i pæn stand efter afholdelse af arrangementer og møder.

9. Skader og ødelagte ting

Beskadiges inventar eller lokaler i forbindelse med et arrangement, er lejer erstatningspligtig.

10. Skal du bruge ølanlæg?

Ved brug af øltapningsanlæg sørger lejer for et underlag, der skåner parketgulvet. Opstår der fugtskader på parketgulvet i forbindelse med brug af ølanlæg, betaler lejer udgiften til reparation af skaden.

11. Hvor længe har man huset?

Et aftenarrangement varer typisk ca. 8-9 timer og slutter kl. 02:00.
der er mulighed for tilkøb af ekstra timer til 500 kr pr time. Dog senest til kl 04

Har man lejet til møde, generalforsamling eller begravelse, er det op til ca. 4 timer.

 

12. Skal der betales depositum? Skal der betales ved aflysning ?

Nej. Men der skal betales 1.000 kr. til værten, hvis arrangementet aflyses 8 dage før aftalte dato.
hvis arrangementet aflyses indenfor 48 timer før arrangementet, så kompenseres der for 30% af den samlede regning for arrangementet .

13. Er der Wifi i forsamlingshuset?

Ja, i hele huset.

14. Rengøring

Rengørings foretages af værten og beregnes med :

lille sal 300 kr

Store sal 600 kr

Hele huset 900 kr

15. Har i projektor og lærred?

Ja vi har fastmonteret projektor og lærred i den store sal.

16. Endeligt antal gæster til arrangement.

senest 5 dage før arrangementet binder vi os for endeligt antal gæster.

Spørgsmål?

Skulle du stå med et spørgsmål udover dem, som du ser her på siden, er du altid velkommen til at kontakte os helt uforpligtende.

Læs vores historie

Kender du historien om Ullerslev Forsamlingshus? Vi har skrevet lidt om vores historie, og hvad huset rummer.

Læs vores historie

Skal du holde dit arrangement hos os?

Book huset nu